close

回憶~

無聊的看囘很久以前的一切~

才知道原來當初的自己有多麽的可笑~

不過也真得很謝謝你們~沒有你們~不會有今天的我~

 

曾經我覺得你們不可寬恕~然而現在我覺得當時你們太仁慈了~

不過依然~感謝萬分~

讓我看清很多~

曾經我無數次在心理抱怨,詛咒你們~

然而現在我祝福你們~

因爲不管如何~我鐵定活得比你好~

珍惜擁有~:)

 

我無需卑微的尋找屬於我的~

是我的終究是我的~

是我的誰也搶不了~

不是我的強求也不會是我的~

 

i keep all this in my memory.. 

one day when we meet up, 

is still can say hi to each other.. 

 

to my lovely friend.. 

dun know start from when.. we never chat again.. even a msg also no..

but still the same sentences..

we are always best friend..

just, now the situation is a bit different.. 

our life, our time, our method to live in this world...

but will be different soon~ i believe~ :)

 

i miss all of u guys.. <3

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LeEn LeeN 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()